onsdag 14 oktober 2009

hej :)

Nu sitter jag och lyssnar på musik. Detta är en av de mest lyckade kvällarna någonsin.
Jag har inga läxor, jag gjorde klart dem nyss. Jag ska duscha nio, jag vet att jag kommer göra det för jag har inte ångest över att behöva ställa mig upp.
Jag har inte tappat bort någonting, jag har ätit och jag känner mig inte dödstrött och utmattad.
Plus att mamma stickar en mössa åt mig, FÄRGGLAD! och så har jag köpt en ny aprikosfärgad tröja för trettio kronor på Röda korset(a)
Inte nog med min lyckade kväll {Den är lyckad för att jag slipper prestationsångest och stress} imorn har jag också en liten sovmorgon! Härligt, härligt! och så är det REPNING imorn, omfg, skitkul!!! :D:D:D:D::D
hihi ^^
Jag är lycklig just nu, jag känner det i vaderna!
Hoppas repningen går bäst imorn, det skulle göra mig riktigt, riktigt lycklig.
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel.
Idag gjorde jag och ida helt fel mot någon annan, men det blev rätt för oss, för mig i alla fall.
Ha en god natt! // den onda hippien ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar