måndag 5 oktober 2009

Say what you need to say.

Nu lyssnar jag på Say - John Mayer. Jag vet att jag byter favoritlåt HELA tiden, men jag behöver det. Eftersom jag kan lyssna på min favvolåt i en hel dag, nästa dag kanske jag byter, denna låt har jag lyssnat på exakt två dagar och en kväll.
Jag har precis skrivit klart min berättelse, hahaha, den blev fyrtio sidor. Vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Behöver lite nya låtförslag, btw! Och inte dessa eviga monotoner i techno eller r'n'b, hellre något ärligt med akustiska intrument och en ej tillgjord röst. Hahaha, nu kanske det blev lite väl mycket krav här, men jag är omständig, så är det bara xD
Jag ska gå till skolan snart, ska bara berätta lite om gårddagen.
Eller ja, jag ska kortfatta det till att det var jävligt kallt och blött, men underbart!
Jag är trött också. Känner absolut INGEN lust att gå till skolan. Jag försöker tänka positivt. Går jag aldrig till skolan lär jag mig aldrig något, men det är inte allt!
Om jag aldrig går till skolan får jag aldrig komma hem, alldeles utmattad. Den sköna utmattheten som man inte kommer undan, som ändå är så jävla bra. Desto hårdare jag arbetar i skolan, desto mer utmattad får jag komma hem. Desto mer får jag sova och slappa.
Jag har ett mål, moahaha!
Och ikväll är det öppet hus på transten, haha. Vi gjorde frågesport om de olika ämnena:
- "Vad har Anders för ögonfärg?"
Han blir nog förbannad eftersom han inte vill ha någon s.k. "Klassens clown".
Där får man tänka positivt för att inte bli allt för irriterad på honom. Tankeställare ;D

///Maya.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar