tisdag 13 oktober 2009

Okej, nu känner jag mig som en härmapa, men låt mig vara det ett tag!
Jag har fått ett extremt lyckorus och måste få ur mig lite xD
Om vi börjar med att det verkar som att det blivit som en trend att vara deprimerad och alla skriver deprimerande dikter bara för alla ska tycka synd om dem, jag ska göra helt tvärtom. Jag ska inte skriva dikter men skriva av mig lite om hur JÄVLA LYCKLIG jag är.
Jag har världens bästa vänner, ärligt.
Och ni vet vilka ni är, så ta åt er så jävla mycket!
Int för att jag ska säga att ja litar på er till 110 %, vilket jag gör. Men här kmr ngt ni inte förväntar er att jag ska skriva (;
När allt är som värst, lr om jag gör fel, skrattar vi igenom våra problem. När man gör bort sig skrattar vi ännu mer. Livet är enkelt, iaf när jag är med alla mina bästa kompisar.
* Vi låg i tältet och skreksjöng melodifestivalslåtar på vinön mitt i natten. XD
* "Hälsningar från din stora klasskompis" XD
* Tekniskt sätt.
* JAPANSK PORRFILM?!?

Asså detta är ganska kortfattat, jävligt kortfattat. Vi är töntar, vi är TÖNTGÄNGET! :D
Man vågar verkligen vara sig själv med er, asså vara helt galen och verkligen sig själv.
Vi pratar verkligen aldrig privat men ändå kan man inte få bättre vänner, då menar jag det.
JAG ÄLSKAR MITT TÖNTGÄNG! :DD XDD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar