söndag 11 oktober 2009

Ett grattis till mig!! :D

idag fyller jag år!! :D
ett stort grattis till mig och vet ni vad som är +:et???
jo jag har fått en skitbra o snabb dator så jag kommer sitta vid datorn mycket mer!! :D
och det betyder jue att jag då kommer skriva mer på bloggen!

och som maya skrev tidigare i nått inlägg...
det är nog nt maya som är tråkig o sitter vid datorn hela dagarna utan det är vi andra som inte orkar el så litar vi på Att maya skriver så vi Skiter i´t!!
tänk på det maya!!
men nu hade jag planerat att skriva mer med min nya dator! :D <33

jaha ny vecka och nya friska tag och se fram emot torsdag då det är repning och vi ska spela i stort sett flytande!! :D
det ska bli kul att se om vi kommer klara det men det tror jag :D och hoppas :D:D
ne nu måste jag gå upp o sminka mig och kamma håret till skolan som börjar halv tio....
och jag blev väckt tjugio över fem i morsse!!!

kika in min bdb: loveudina@bdb


Seya töntar

//eran egna bästare än bästas Karin XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar