onsdag 7 oktober 2009

Igår i skolan var det öppet hus. haha, jag gjorde bort mig totalt när jag skulle presentera mitt, emmas, sophies, någon tant och simons föredrag. "För tjejer är ju kul" haha, blev bajsröd i ansiktet xD Fast då får jag tänka på citatet från Ola Salo; "Skäms och njut!"
Jag njöt, moahahaha, om man kunde räkna bort mitt stenröda ansikte :'>
Idag har det inte hänt mycket i skolan. Inte vad jag kommer ihåg, men eftersom skolan tar mer än min halva dag så händer det ju extremt mycket under skoldagen. Och efter skolan lånade jag någon bok emma ville att jag skulle låna och så gick jag ut med hundarna.
Ajust det! jag, ida och emma var apatiska efter choklad, och ida hade en tjugolapp. Problemet var då att ida äter inte godis. Hon var oxå alldeles "IIIIH" efter choklad, om ni fattar?
Så då köpte hon en munk till sig och en chokladkaka till mig och emma, fast jag delade min med Jocke o Pontus, visst är jag generös? :D
Jag har börjat på en ny berättelse nu. Idén låter som vanligt bra, men det blir inte så bra på papper.
Om en halvtimma börjar Bonde söker fru, eller som jag och ida kallar det; Ensam bonde söker mamma, i idol. Och imorn ska vi repa!! :D:D:D:D Och förhoppningsvis är alla bandmedlemmar friska och krya, och har inget i vägen (,
Har tänkt att denna blogg börjar jag överta XD och handlar inte sådär fruktansvärt mkt om bandet, men jag försöker. !
Hajs! // mays.

1 kommentar: