torsdag 29 oktober 2009

Idag var det en bra torsdag;
Jag, Sara, Marre och Sara tittade på skräckfilm och sedan! så gick vi ner till det där motorcykelbajshuset vid spinnhuset XD
Haha, marre o Sara hade seriöst damp, ni är helt jävla störda! :D Haha , det är härligt men jag hade bara lite småont i huvet så ;/ Men annars är jag ledsen om jag betedde mig drygt mot någon.
Annars försöker jag att hålla mig uppe så gott det går! :D
Ser ut som plupp, typ, eller ett träsktroll i håret. Men det är bara kul! :D
Förlåt för min cp:ade uppdatering, but I promisse, jag ska bli bra på det snart ;D

If you see me as a problem, then you now that I have a problem. Than now, let's go and and fix this problem!

Det jag knarkar just nu är The ark's låtar, mihi.
*One of us is gonna die young
*It takes a fool to remain sane
*Clamour for glamour
*Beauty is the beast
*Tell me this night is over.

Jag kan rabbla upp många mer, men orkar inte. Tack för denna gång, vi ses ! / Mays.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar