måndag 26 oktober 2009

Jag bara.

Hihi, jag känner mig extremt trött och paralyserad.
Det var kul att sova över hos karin med sara XD Nej men vi flummade o pratade o hade det lite mysigt (:
Haha, inbrottstjuv x'D Ungefär som Edward.
Ja, och imorse typ chattade vi med några och det var jättekul x'D Haha, bara för att vi är torra! :D
Och imorn köper jag den gröna hårfärgen! Och då bär det allt av till örebro och där ska man käka lite gott och titta på "flickan som lekte med elden" oxå ;)
Jag är grymt, sjukt, stört, extremt, jätteskitbajsatrött oxå, och det ville alla veta va? ;D
Tänkt att gå och lägga mig snart, är även stört hungrig och behöver lite näring i mig. Nej, detta blev ett kort litet och sött inlägg från den Mayianska sidan, bara för att uppdatera er lite i vår lilla ungdomsvärld där allt kan hända ! (haha, nu lät det allt dramatiskt! ;D)
jaja, whatever ;oo byee ;** // maysaa som leker fjortiiiis (aaaa''

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar