onsdag 7 oktober 2009

jaa som sakt igår varre jue öppet hus på transten...
jag gjorde osså bort miig XD
jag hadde inte lite flumm och pratade exakt hela tiden! :O
imorron blirre repning och jag troor att vi bör komma på en ny låt att börja på för det går assabraa nu på "21guns" och det ärjue bra :D
men problemet är bara att vi inte har nng på "G":D
men vi får la se om vi kan komma på nån... :D
vi har två jobbiga prov imorrn på raken! :O
fattar inte att man ens kan lägga 2! PROV på samma dag!! ;O :O det är ju faan discripinerande!(stavning?? :O)
jaa alla lärare är jue faan dumma i huvet! ;O
jaa jag äe arg!... xd
nu ska jag snart gå upp och plugga o så senare sova! :D

har ridit två" ggr idag ena ggn på ridskolan red billy! det gick skit sedan åkte jag och my ut till islänningarna som vi rider och red i mörkret och det kalla omgivningen! Vi red BARBACK!! (utan sadel) det var skiiit myyysigt!!! måste göras om jue!
min Bdb funkar inte såå bra så jag kan nt lägga in bilder el nått ;O så jag äe arg på de me!

nu ska jag nog gå och plugga på 6uppgifter och 30! helt "nya" ord på engelskan på 1kväll!! vi fick reda på de 30 orden idag :S asså hur jävla dum får man bli!! jag hatar jocke våran engelskalärare!! han är jue bööög osså!



harre bäääst!! :d <333
//Eran egna bääästa Kariiiiin! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar