söndag 1 november 2009

kaianska sidan här ;D

Vad äre med vuxna igentligen?
haha skulle gå ut o gå med några av mammas kompisar för de hade bjudit med oss..
när jag kommer dit säger de
-Ne karin får inte följa med!
jag hade bakat till dem men jag bleb så JÄVLA FÖRBANNAD att jag tog Kakorna o gick!
skulle tagit med jeppe kom jag på så kunnde jag gå ut o gå med Anna o oscar eller ngn annan!
men ärligt jag blev så häääääääääääär jävligt förbannad!hade kört hem frida som har sovit här inatt!
och så ba ne karin får inte följa med!
stack jag!
det var rätt åt dem! jag måste jue spela ite så de får dåligt sammvete!
haha jag äe bra på sånt har jag märkt ^^
nehe igår iaf hade jag o frida skummparty i badrummet
först var det inget skumm alls så då hällde jag i mer och så satte vi på bubbelmaskinen (vi har yakussi/bubbelbadkar)
ahja så bubblade det över i hela badrummet xd
haha vi fick städa lite efter det xd

haha ne nu ska jag åka till stallet o rida Dressyr för bäästa Eva

seya!

//Karinthebest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar