söndag 22 november 2009

hallooo i stugan ! :D

Nu ska jag berätta lite här, u know, some kind of Uppdatering :OO
ähhh... Jag vet att ni älskar att höra vad jag lyssnar på och idag äre .. *tRumVirvel*
SIMON & GARFUNKEL ! :D
Riktigt mysigt :'}
Jag vaknade runt elva idag, jag är faen trött ;o
ahah :)
Väntar på att Sara ska logga in, hon ska åka klockan tre någonstans o vi ville prata lite innan x'D
Ja, idag ska jag väl... lyssna på simon & Garfunkel, och läsa igenom min sunkiga berättelse ;'>
Jag skulle läsa igenom slutet förut, ahaha det blir sjukt patetiskt när jag försöker skriva sorg x)
o vet ni? ;O
Jag har finnar på ryggen, omg, vilket hormorbarn jag är XD
Imorgon har jag utvecklingssamtal (aaa)
Det kommer ju gå bra, men nu ska jag äta, bajjjj! / MAya.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar