tisdag 10 november 2009

Jag vill inte va rädd.

Jag har gjort klart hemstudieuppgiften, jag sitter i pyjamas. Om jag kallar detta en Kent-dag, fattar alla, huh? alltså lyssnar jag bara på Kent (a)
Skriver lite, legat i sängen HELA dagen, har känt mig i vägen. Har känt mig död, har känt mig trött, det har svidit i mitt öga.
Jag är kall, hihi (:
Ibland kan jag få för mig saker.
Endast två dagar kvar till repningen. NU måste vi ha låtförslag!
Vilma ligger vid mina fötter och andas på mina tår xD
Idag,, senare ska jag på drama, det ska bli kul! :D
Igår såg jag Fucking åmål, jag kan inte låta bli att le när Agnes och Elin kommer ut från toaletten! x)

Aja, ha en kul tisdag, seya! XD / Mayaa. (Detta blev inget färgglatt inlägg)

1 kommentar:

  1. welcome to my life :D
    holiday-green day :D

    //Ni äe suuper bra!!!!!!!!

    SvaraRadera