söndag 22 november 2009

It's me, right ?

Hallojsan, några fåå minuter kvar till färden går av till SKOLAN.
För er som inte vet så är skolan en liten byggnad, full av bakfulla tonåringar som står vid varje hörn och röker. Där får de med normalkapacitet i kunskap utveckla sitt lärande, medan de bakfulla "skolkar" och får inte vara med. Eller de väljer själva att de inte vill vara med.
Nej men ärligt, det där kändes fånigt.
Idag har jag utvecklingsamtal, ahahaha. Efter det kommer Sara, jag har ingen aning om vad vi ska göra idag men det kan ju bli spännande. (:
Ja, detta blir också ett grymt kort inlägg som alla andra inlägg, för er som ville veta.
Jag spräckte en tavla igår :(((
Den ligger nu i tusen bitar på mitt GOLV, eftersom jag inte är kapabel till att kunna sträcka mig och plocka upp det och lägga det på mitt BORD.
aja, ha en bra dag! / MAYA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar