tisdag 17 november 2009

Kaos Kaos Kaos!

jaha föör jag har tagit sprutan för att jag har tagit sprutan lalala!
thihi var den suísta som fiick i kumla ^^ föör idaag..
thihihi

Livet är lite som ett Kaos för tillfället...
skriver jag att jag gråter, att jag vill slå, kasta och bli galen så är det en känsla av hela mitt liseberg. en liknelse för grym för att kommas på av en mindre grym person än mig. för visst flyger man ibland som i rockspin? ibland blir man blöt om kinderna i kolorado, du gråter, ibland är man upp och ner som Balder, ibland är man rädd som på spökhotellet gasten och ibland tröstäter man som på burger king, en av lisebergs hamburgare, snabbmaten regerar på liseberg. Ibland får man klättra högt för att få komma dit man vill och ibland skriker man, vissa dagar skjuts man upp i himlen en kort stund som i uppskjutet. Ibland förlorar man och ibland vinner man som i spelerihallen. jävligt bra liknelse känner jag. Så låt mig skriva om Gasten, låt mig åka kolorado och låt mig falla i fritt fall utan att anta att jag går in i en deppig tid för jag består av många karuseller som snurrar dygnet runt och fritt fall åker alltid upp igen. bloggen betyder mycket men det är inte hela mig!fan jag vill åka till liseberg! barn på nytt! it's the shit.


trevlig dag gott folk

//Kaarin thee best! :D seya!
korrt inlägg men måste soova :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar