torsdag 5 november 2009

Vårt 63:dje inlägg! :D

Ja tjenare. Skolan rullar på som vanligt, likaså dagarna !
Idag var som alla andra, förändringen nu är att julkänslan bara spritter i mig! Jag kan nästan känna lukten av jul!
Med tanke på att det snöar, att vi har tända ljus hemma här, att det är mörkt, att jag ätit en pepparkaka. Åh, det är så juligt!
Men ah, jag måste göra läxan men sitter såklart vid datorn istället. Läxan gör sig själv, säger vi.
Idag vann mitt lag (haha) i skolan, på en frågesport inom klassen. Jag svarade Hannibal på en fråga,ahahaha. Vi fick rätt på varje fråga, ihihi (:
Och jag ska spela pingis på tårtjakten, alla sjuor, känn er överlägsna som ska köra mot mig.
Jag suger på pingis.

Idag repade vi, kom framåt, gick bra faktiskt! Och jag fick ett solo som jag ska träna på, ihihi ^^
Janne sa att om vi ville kan vi börja på en ny låt till nästa gång, vad sägs som "Fix you", bandet? :D Ah, annars gör det inget om det ramlar in lite låtförslag här till bloggen, alltid kuligt :D

Nu ska jag göra läxan, någon som har en aning om hur länge Whiskey ska stå på ekfat för att bli räknad som riktig whiskey? HAHA!

"Winter cityside, crystal bits of snowflakes al around my head and in the wind.
I had no illusion, that I'd ever find a glimpse of summer's heatwave in your eyes"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar