söndag 15 november 2009

Söndag -Igen!

Asså ingen som fattar att helgen går föör fort!
det är jobbigt!
inatt har jag sovit ca 2 timmar pga Förinihelvetes ont i magen och illamående!
tillslut när jag hade gått runt på hela övervåningen lite hittade jag en alvedon i min nessesäär /stavning?)
toog den gick o ¨la min efterenoenhalv timme!
vaknade av att katten ville ut kunnde inte sommna om -.-
asså det var hemskt! jag trodde ärligt o helt seriöst att jag skulle dö!
men nu på Dagen har jag inte kännt nått av det! o om jag göör det inatt ska jag ändå tvinga miig till skolan imorrn! Mitt mål för den hära terminen är att inte missa en lektion el komma försent!
jag hoppas jag lyckas :D


Imorron äre ett jvla fucking svårt fysik prov... vrf lägger man prov på måndagar?!?!
det fattar inte jag >.< ahja har försökt pluggat hela dagen men man fattar naada av de dära böckerna vi har :/
ska försöka läsa lite ikv när jag ska soova osså!

i fredags drygade jag med min simtränare och jag var så förbannan påhonom! han kommer o säger två dagar innan en tävlig ba du ska tävla på söndag! o då blev jag arg o sa nej jag kan inte då!
det äre fucking mykke roligare o viiktigare att lära känna sin häst o riida! >.<

haha!
imorrn blirre att rida älskling med syster :D kul kul!
Men inte kul att ta Spruta imorrn :(
ahja...

nehe!
nu skka jag plugga lite fysik sedan ska jag soova ;D
Ses

//Karinthebeest!


p.s inget färgglatt denna gång orkar ba inte!
//Karinthebesst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar