söndag 15 november 2009

Det är söndag idag.

Ska förhoppningsvis färga håret tisdag, resultatet blir en ÖVERRASKNING! xD
(oj, vilken surprise x])
Näemen jag måste färga om det, nu ser det ut som risiga, ruttna löv just nu x/
Ähh, idag blir det nog en slappdag! I will SLAPPA LOSS today ;)
Och för att jag vet att ni vill veta vilken artist jag drogar denna dag, så är det Maia Hirasawa. Ska lägga ut en liten text planerade jag, mihi.
VETNI?! :D Jag ska få mammi & pappis rum, *haaappyyy som in i helvete*
Jag lägger ut ganska ointressanta inlägg, jag vet x'}
Men eftersom jag är i vetskap om det, kan ni inte tracka mig för'et! :'d
Dagens känsla är väl... Skumt, lycklig, ah typ. Svårt att förklara, men jaa, ni får överleva!
Jag kan berätta om igår, då jag köpte strumpor, och lite hårfärg. Det var kul & så, men jag ska betala tillbaka 20 kr, oavsett !
Idag fick jag en randig skjorta av pappi :D *ännu mer happyyy*
ÄH! Nu ska jag gå och sluta tråka ut er,,
hare bra :) / Maya.

Maybe our melody has change.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar