onsdag 25 november 2009

Det här är vad jag kallar bristande uppdatering ;)
ähm... Iaf.
Imorn, då äre torsdag. Klockan 16:10, då REPAR VI! :D
yyyeeey (a)
och ska vi ta reda på det där med att spela xD Tror det var på stinsen... ihih, o jag måste lära mig solot tills imorn xDDD!
iaf, idag har dagen vart bra. Som vanligt.
Idag har jag dessutom läst en bok, den var bra, men slutade sämst. Usch, mår dåligt av slutet!!
Den var lättläst (: och bara typ 150 sidor så det tog cirka två timmar att läsa ut, xD
Och jag verkligen försöker skriva låt till bandet, men nu går det ärligt åt helvete.
Funderar på att koka lite te istället, men jag är så grymt efter pizzan jag åt, så jag tror inte jag orkar äta något mer denna dag. Eller dricka.
Fast iofs, jag åt klockan fem, men aja.
Nu, innan jag ska göra något annat istället för att nörda framför datorn, tänkte jag göra 10 armhävningar. Fråga mig inte riktigt varför, men ibland får man sådana kallade ryck.

HARE BRA, KEXCHOKLA' ! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar