söndag 29 november 2009

Redo för Byte!! ;D
sry för en dålig upptadering från min sida :/
haft så mycke att tänka på på sista tiden :/
Jag har sökt in till ett antal skolor i örebro! bara hoppas på att komma in på någon utav dem:)
i fredags var en ledsen dag i skolan vi (jag julia och My) berättade att vi ska söka in till skolor i örebro... två st kunnde inte sluta gråta för deet :/
men ni ska veta att vi lämmnar ingen!


Jag ska fortsätta med repningen och ridningen ändå :D
även om jag börjar i Örebro..
ska nog bli skönt att få bra utbildning och bra möjligheter till Nya kompisar i Örebro ;D
Jag känner mig Redo iaf!
ska bli en ny möjlighet lixom en ny väg att gå!
man behöver ju inte gå in i samma väg på den Gråa dimman längre!
ja ni fattar vad jag menar!
Jag äe Redo!


Repningen i Torsdags gick såå jääävla bra!
det har inte gått så bra på läänge ^^
hoppas det går lika bra nästa ggn på Torsdag ;D

Ses!

// Karinthebeest!! <3333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar