tisdag 17 november 2009

Jag kan inte ens gå, utan din luft... *lalala*

¤ Ja, visst är skolan sjukt jobbig ibland, men det gör den inte tråkig för det. ¤
Idag hare var't transtenstisdag, asså jag älskar ärligt drama, det är så skönt att bara skrika av mig ibland.
Det vart inte att färga håret idag, eftersom Linnéa is sick :((
Men imorn, förhoppningsvis! :D
ääh. aah.
Dagen har annars varit bra, tror jag, men livskunskapen var... jaa, kan inte beskriva den med andra ord än Hemsk. Jag hatar sån't däer som vi va tvungna att hålla på med x(
Två hela, jävla timmar kvar till dramat, och vad ska man göra nu?
Jag måste ge Emma noterna till Living in America. Ihih (a)
Och nu är Saras sms slut :''( Har ingen att sms:a oavbrutet med längre xD
Asså jag vet inte själv vad detta är för period (xD) jag är inne i, det enda som är dugligt att lyssna på är Kent och Broder Daniel, inte ens The ark går att lyssna på i denna period :oo
Iaf, tänkte typ börja lyssna på lite ny musik. Då menar jag inte sådan musik som fjortisdunk, lr r'n'b, lr nge annat fail med tillgjorda röster&instrument.
Och det gör inget om det rullar in lite låtförslag som vi kan spela i bandet, tills när vi vill byta låt x)
Ajjja, nu ska jag gå o dricka O'boy, Bye my drinking bodys! // Mayss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar