måndag 16 november 2009

Måndag -.-

jaha måndag idag -.-
skolan var tråkig som bara den!

Haha när jag kommit hem /slutade 30min tidigare :D
då iaf åkte jag ut till Lilla Embla!
Syster var med o tog lille fölet skilla! red till banan och red lite Anna red lite osså!
hon har kommit fram till att emblas bekymmer kan man inte ta på en natt! och det är sant hon är otroligt stel o Hård i munnen!
Jag har en verision om varför men det kan jag inte säja för det är taskigt...
sedan gick vi hem i mörkret ^^

sedan åkte vi hem o det var meningen att jag o anna skulle åka o ta influensavaccin! Men frida smsade o sa att det var slut! så får gö det innan stalet imorrn -.- :´(
ahja överlever noog :D

iaf vi åkte o lämmnade Jeppebooi på semester!
hunden asså ^^
så nu är han på gran canaria :D
haha nästan iaf -.-
han är hoos mormor o morfar i örebro ;D men för han känns det nog mer som gran canaria..
otroligt lungt varmt o man blir otrooligt bortskämmd!

haha aa imorrn blirre kortdag i skolan -.- åka direkt o stå i kö till vaccin med syster -.-
Alla säger att det tar flera timmar!! :(
så får se My om jag hinner ut till stallet ;(
jaha nu ska jag sova det är ju trotts allt en ny dag imorrn med ;D


SES!

//KARINtheBEST!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar