söndag 1 november 2009

For you I bleed myself dry.

Åh, skola igen.
Trevligt, trevligt. För jag är ju så jävla pigg också.
Somnade tolv, vaknade klockan två. Gick upp & drack vatten, gick och la mig igen. Kunde inte somna om, la mig på golvet och somnade.
Vaknade tusen gånger om, drack sockerdricka till frukost.
Åh, vilken trevlig och älskvärd första dag, i comebacken till skolan efter lovet! :)


Nej, jag är inte allvarlig. Men inget hjälper med att vara negativ. Min inställning spricker, wohooo.
Igår var jag med Sara, vi bestämde att vi skulle få tag på Thomas Di Leva, kolla med honom om han ville dricka te med oss.
"Bus eller knark!" haha, (:
Annars lyssnade vi på Di leva, hade det bra. HAHA ;'>
Idag är det fyra dagar kvar innan REPNING :D Har längtat, för det känns så... trist utan att spela musik. Visserligen spelar jag gitarr&piano hemma varje dag, men det är alltid roligare att vara i grupp!
Ah,.
Nu tror jag att jag ska lämna datorn till att stå ensam och kall i vårt mörka hus, så ska jag lämna allt och DRA TILL SKOLAN!

{och nej, jag har inte negativ inställning till skolan för att verka häftig. Jag tycker det är nödvändigt med skola, men känner mig inte pigg på det. Jag lär mig inget nödvändigt, fast jag vet att jag gör det }

// Mayanska sidan har varit HÄR.

Look at the stars.
Look how they shine for you.
And everything you do.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar