söndag 8 november 2009

There is no end, for love like us.

I don't get how you don't like Fix you o.O
Nänä, emma gillaren inte heller xD vi har asolika musiksmak, men det är ju.. kul xD
Haha vi låter B vinna i simning på tårtjakten om ni låter D vinna i PINGIS :D
xDDD Nej men vi låtsas som att vi kommer slå B helt totalt i simning, ihihi (a)
*mentalt krig*
Nej men aja :D
Och ALLA får komma med låtförslag, allt är välkommet förutom fjortisdunk :D
ååh, jag o ida ska till london på sportlovet, läääängtar som en... uppstoppad
fisk med marijanarullar i munnen! :D
Och jag längtar som bajs till PRIDE i sommar! åh! :D:D
Det finns mycket att längta till.
Det är så jävla grått utanför, jag har pyjamas på mig. Jag har flottigt hår, har suttit på mitt rum i min säng vid datorn hela jävla datorn. Så jävla skönt.
Snart ska jag gå och lämna tillbaka filmen på OK, "pojken i randig pyjamas". Den var hemsk, må jag säga!
Nu sitter jag vid msn med Sara (: hon pratar på om The ark och jag lyssnar, det är kul xD
Lr ja, vi diskuterar lite alkohol också. HAHA XD

Ha en bra eftermiddag!
Imorn är det måndag, bra och dåligt ./ Maya.

Maybe we, are the damaged ones.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar