torsdag 19 november 2009

KortInlägg.se

HEJHEJ!
kom hit för att uppdatera oss lite kort.
Idag har dagen var't bra.
Repningen gick faktiskt bra, även fast Karin hade det lite svårt där ;D haha nä men det gick braaaa för henne med :)
Vi ska spela upp någonting någon gång, vi skriver upp vart o när, när vi fått reda på det så äre bara ni kommer o kollar! :D FÖR VISST KOMMER NI O KOLLAR?! :D
Desto större publik, desto kändare *miiihi* (och desto instressantare blogg, yyeyy)
Och jag har snart lärt mig ett solo, som jag förväntas kunna till nästa torsdag, det ska jag väl klara ? :D
Imorn blire att se New moon med Sara, Ida, Marre och Emma. :D Ska bli kuligt.
Och imorn på hemkunskapen ska vi baka SCONES ! XD
22:14.
Jag är redan trött -.-
Aja, byebye my little cupcakes! XDDD (maya har kul)
// M.A.Y...
AAAAAAAAAA!

(maya o Karin sitter vid msn o dampar loss.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar