tisdag 3 november 2009

Kaianska sidan comeback!!!

"det står stopp på skylten men jag bara går!" ;(
Mitt liv äe förjävligt just nu... kaos rätt ut sagt!
Helvetet har börjat igen! lågo chatta med Johan till två på natten!
kom igen! vem hade sagt att jag skulle orka skolan osså!
asså det känns som alla lärare har nått emot mig!
Jah saknar Hanna melin vääldigt mykke o vill att du ska komma hemm!!!
Anton har dumpat Julia ;O stackarn! hatar Anton!!
och förövrig rullar livet på!
osäker på simmningen!!... kommer sakna det förjävligt mykke!
Sara jag hanna.m och Walle ska simtävla(Med skolan) om en vecka! Är taggad soom faaan!
ska bli såå kul o vi ska vinnnna!!
Jag älskar att tävla i grupp ;*
jag har taggat hela dagen! haha en vecka kvvar!
taggad o nervös så jag skiter på miig!
sara hade inte ens tänkt påre ;O
hur dum får man va!!
jag hatar att tävla ändå för man blir förjävligt nervös!
och jag tror jag döör snart så nervös o överlycklig äre jag!
Haha KAN NI FATTA! : Sebastian.B gick för bi miig idag med en tom(avsugen) klubb pinne tittade på mig sedan på pinnen sedan gick han direkt till papperskorgen!!
Kan ni fatta el han kastade den intemiig!!
jag äe glad!
nu ska jag snart soova i tid för en ggn skull har slutat chatta med folk strax efter två varje natt nu men nu blirre ändring! Annars orkar jag nt skolan!
ska jag berätta en hemlig sak?!?: Antonhy åkte fast hos polisen idag!! för snatteri! o vi tjejer ba ÄNTLIGEN KKN DE FATTAR!
eftersom alla killar snattar!
!!
nu ska jag snaaaart soova kl äe ju ba 22,38!
ska försöka sova iaf...
sees//KARIN THE BEEST!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar